مرد تنها(شعر های خودم)

مرد تنها(شعر های خودم)

جايي براي تنهاییم..

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 89621
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1



تب عشق

امشب دلم گرفته                ازقصه جدایی

میسوزه از تب عشق           بـا یـاد آشنـایی

اینجا یه آشنا نیست             با من یه هم صدا نیست

کشتی شکسته گانم              ناجی و نا  خدا نیست

برتخت ناز نشستی             جام دلم شکستی

گفتی با نازو غمزه             میشناسمت کی هستی

دل خون شداز فراقت          چرا تو بی وفایی

من عاشقم چومجنون           لیلای من کجایی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: aloneguy تاريخ: 30 شهريور 1389برچسب: تب عشق, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چه شقایق باشد چه لبخند گل یاس زندگی باید كرد،دنیا پابرجاست(مرد تنها)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

 


aloneguy.LoxBlog.Com | Template By: Alireza